onsdag den 23. maj 2007

Bestilt nyt sted...

Her til aften gik jeg på jagt efter en Nokia N95 som måske rent faktisk var på lager. Det tog mig ikke lang tid, for hvad var det der sprang frem i mit ansigt på mobilpriser.dk ? Elgiganten!

Jeg klikkede mig ind på deres side og kunne se at deres lagerstatus var at de havde den på lager. Jeg skrev hurtigt til Proshop (dem hvor jeg har ventet i næsten en måned nu) og sagde at de kunne annullere den ordre. Herefter bestilte jeg så telefonen hos Elgiganten.

Begefter gik jagten efter Micro SD hukommelse. Jeg vil jo helst have så meget i telefonen som muligt og kiggede derfor efter SanDisk's 4 GB MicroSDHC kort. Det kan godt være at Nokia skriver at der kan sidde optil 2 GB i telefonen, men jeg har læst flere steder at man godt kan sætte sådan et SanDisk kort i telefonen. Selv SanDisk skriver dette!

Nu håber jeg så at jeg har begge ting på fredag, når det bliver leveret til arbejdet.

Det skal siges at Proshop har været gode til at holde mig informeret om den lange leveringstid, men efter 2-3 gange hvor man får en mail om at det tager endnu længere tid, bliver man træt af det. De har rent faktisk skiftet deres forventet leveringstid ud med at de ikke har fået bekræftet noget endnu - hvilket er forståeligt, når ingen af de forrige datoer har været korrekte.

Ingen kommentarer: