tirsdag den 2. oktober 2007

CR-39 bilmontering

Jeg har købt mig et billigt universal bilmonterings-kit til min N95. Der er tale om Nokias CR-39, som kun er en holder til mobiltelefoner - ikke noget med nogen form for tilslutning.

Det kostede 160,- og har planer om at installere det i weekenden - eller en af dagene, hvis jeg gider. Blev dog skuffet, da jeg opdagede at det ikke var til montering i blæseren / "luftfilteret", da jeg havde fået denne idé efter at have kigget forskellige hjemmesider igennem. Jeg føler nemlig ikke så meget med at skulle til at lave nogle huller i instrumentbrættet. Må se om jeg kan montere den et sted, uden at skulle lave nogle permanente ændringer til min bil.

Har dog set at der findes et HH-12 monteringskit til CR-39, så man kan montere holderen i forruden med en sugekop. Skal ned i en TDC shop og se hvordan den ser ud i virkeligheden - og måske købe den.

Ingen kommentarer: