søndag den 30. september 2007

GPS: Køb af navigation

Fredag morgen købte jeg Navigation til min telefon. Skulle bruge det i forbindelse med en tur til Jylland. Jeg købte en måneds navigation lige da jeg fik telefonen og det var lækkert og nemt.

Nu blev jeg mega skuffet - for min telefon fik IKKE navigation.

Derfor måtte jeg klare mig med den "manuelle" navigation, hvilket også gik rimelig fint - fandt frem og alt sammen, men det var alligevel ikke det samme. I sær når jeg lige havde brugt penge på at få navigation med.

Men da jeg kom hjem fra min tur i Jylland fandt jeg en mail fra Nokia (eller det firma som laver registreringen) med en licenskode. Det var heldig at jeg havde skrevet min e-mail adresse ind for at få en kvittering, ellers ville jeg slet ikke have nogen licenskode.

Licenskoden skriver man ind under købs processen hvor man skal vælge hvor lang en periode man vil købe navigation for - her vil der i bunden kan man vælge at indtaste licenskode.

Om det har været en engangsfejl da jeg købte navigationen ved jeg ikke...

Ingen kommentarer: