fredag den 14. september 2007

Jabra

Jeg havde jo gået og truet med at ville sende mit Bluetooth Jabra headset tilbage til forhandleren, men så glemte jeg det og de ville ikke tageimod det fordi det var langt over de 14 dage man har til at sende vare tilbage - fair nok. Heldigvis fik jeg svar tilbage fra Jabra, om at jeg skulle sende det til Holland. Skrev sammen med webshoppen, som godt ville betale mine udgifter ved at sende det til Holland, hvilket kostede 48 kr.

Grunden til at jeg så skriver i dag, er at jeg har modtaget et nyt headset, som lige nu står og er ved at lade op. Jeg fik et komplet set, selv om de havde skrevet til mig at jeg kun skulle sende headsettet (uden lader osv), så nu har jeg 2 af alle de ting. Godt for mig. Lige så snart at det er færdigt med at lade op, vil jeg afprøve det og se om det er blevet bedre, eller om det stadig laver problemer med både mobil og computer.

Ingen kommentarer: