lørdag den 31. maj 2008

Opdatering omkring iTunes Plus

For et lille års tid siden brokkede jeg mig over at iTunes Plus filer (dem uden DRM) ikke virkede på N95. Dette fandt jeg en løsning på og så var alt godt! Men så købte jeg mit en iPod (som kan sættes til min bils anlæg) og så røg musikafspilleren i N95 i glemmekassen.

Men i dag prøvede jeg at få overført nogle nyindkøbte numre til min N95 og så tænkte jeg at jeg måtte se om problemet stadig var der. Efter et par software opdateringer var der nemlig ikke det gamle software jeg havde brugt til at få musikken til at virke på telefonen. Derfor prøvede jeg at af spille musikken, hvilket viste sig at virke.

Nokia har altså i en opdatering fået N95 til at kunne afspille iTunes Plus musikfilerne. Jeg er bare lidt for doven til at få det til at finde ud af hvilken af opdateringer som fik den til at virke. :-)

Som altid bruger jeg iTunes Agent til at synkronisere min musik fra iTunes og over til min N95

Ingen kommentarer: